Friday, March 25, 2011

Ucop mencemar duli berselora dengan BBK...

Ucop mencemar duli berselora dengan BBK...

Pada suatu malam, cicak2 berbunyi-bunyian dan ketuk-ketukan sudip yang menjengah kuali....
Aku baru lepas sign out dari fb sbb connection low tahap gaban,pada masa yang sama ade adik nie order burger,so aku buat dengan penuh cool dan gembira...
Dengan agak leka aku membuat burger daging adik tuh tadi, awek kedai sebelah ni yg dikenali sebagai “SUE” memanggil aku...
“Bobb!!!,Bobb!!!,cer tengok betul ke?!”
Aku pun terpaku seketika akan teletah sue yang baru berumur 24 tahun tuh,
“Oh, yer lah,  ha’ah..betul lah,ngapenye???”, dengan cool aku memberi objek jawapan yang over confidentnya...

Dengan penuh gaya balada aku menyapa,
 “Ye bang..ye bang...duduk2,jangan malu jangan segan...”
Brader yang aku suruh duduk tadi pun terus duduk dengan senyuman yang puas macam baru lepas buang angin, hati aku punye lah berbunga habes, yerlah sape tk kenal kan? Sampaikan default picture kat fb aku pun gambo die..memang cantekkkk!!!!

Semua customer pandang ke arah beliau, hensem beb, kalah Eron Aziz...
Aku senyum, die pun senyum....aku senyum lagi,aisehhh dia lagi berbunga-bunga senyum,ahhaaa..
Tanpa segan silu aku terus call brader nie nak tangkap gambar, “Err..bang, nak tangkap gambo satu bleh?” yer lah nak wat kenangan kan...
“Eheh,satu je ke?”, selamber rock dia cakap camtuh, hahahaha. Malu aku,yer lah nak tangkap gambar tapi camera takder,so tepakse lah aku gune pakai camera dari fon brand Sony Ericsson,call si fotografer aziq,dia ader kat semambu,keling punye orang...

“Ok, abg nak bergambar dengan saya,abg kene pegang menu saya bang”, ahaha selamber aku monitor dia,ingat aku nie artis ke ape?
“Eheh, nie kena bayar loyalti nie,mane buleh promote pree”, haa amik kau sebijik aku kena,haha but dun worry dia gurau je...haha
So kami mula berganding bahu menunjukkan aksi kucing garong di hadapan camera yang tak agak canggih tuh...

KLIK! KLIK!
Tq abg ucop! Hah! Ni diaaaaa....ni dia..ni dia...cun habes!




















Ni diaaa...usop Hantu Kak Limah Balik Rumah....
Aku pun blah selepas ucap tq.
“Haish bob, nak merase gok burger bob nyeerrr...” haish,beliau dah hint aku...
Aku pun bagi menu, hah kau berkerut muka.
“Bob!, tak ada menu lain ke? Macam Burger Bakor ke? Burger Supervisa ker? Burger Wheelcharr ker? Burger Plawok ker?” hahaha,mmg lawak time nie, riuh sekejap...kena aku!

Tanpa membuang masa aku menaip nie, aku pun terus create kat dia BURGER KE APE dan kentang goreng....
Haaa amik kau! Sedebuk burger dalam piring aku persembahkan kat dia,
“Bob! Awok baru diet dah turun 5 kilo, nie Bob bagi buger nie nanti kang naik 10 kilo...
Dah tuh nak makan macam mane? Besor lah mulut awok macam nie...” hahahhaa riuh lagi kami berselora dengan penuh gembira....yeay!!!
Haaa...sekali ngap je burger aku,tak terkata apa2.
Hahaha besar beb!
DIA MAKAN BURGER GUA BEB!!!!

Lepas dia baham sebijik burger aku tuh, terus dia panggil aku, dengan senang lenang aku pergi menghampiri dia yang baru lepas menyentap tadi....
“Bob, cube bob isi tempoyok,baru sedap” hah! Aku dah mati akal,camne dia boleh lahirkan idea2 yang buleh buat aku dalam arena burger...
“Iye bob, cer cube tgk skali,mesti sedap” amik kau gaye dia buat sebijik yang macam dalam filem tuh,hah ini rare sebab gua live dengan dia bhai!!!!

Dekat sejam jugak lepak kat situ dan borak2 dengan beliau, baru lah si ucop ni nak decide untuk angkat punggung,perghh sekali lagi entah dari mane budak belakang gerai aku nie panggil abg nie nak ajak fotoshoot,hahaha terpakse layan bang, klu tak dorang bakor abg nanti,org Kuantan semenye ganaih blake...ngeeee....

Then lepas dari minit itu si ucop berjabat tangan dengan aku, dan aku macam biasalah berterima kasih tak sudah, hehehe,sama juga riaksi si ucop sebab ddapat beger pree,hek’eleh....

Gitu lah ceritenye....

Di olah secara cool oleh : BBK

No comments:

Post a Comment